یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

رصا قوچان نژاد،لبخند ایران به جام جهانی برزیل و حس خوب ایرانی بودن


تماشای فوتبال به سبک ایرانی خصوصیات خودش رو داره.باید اعصاب پولادینی داشته باشید.ممکنه به ضعیفترین تیم مانند لبنان ببازید.و ممکنه قویترین تیم گروه یعنی کره جنوبی را دوبار ناباورانه و به دور از انتظار شکست بدید.امروز یکی از اون روزها بود که باید دوباره میبردیم.تا به جام جهانی راه یابیم .و ورود به قله فوتبال دنیا اینبار با درخشش قوچی یا همان رضا قوچان نژاد برای ما میسر شد.البته جنگ روانی بین دو تیم را نباید از یاد ببریم.جنگی که با اظهار نظر مربی کره چوی کانگ هی شروع شد.و صد البته کارلوس کی روش به خوبی از عهده آن برآمد.و اون حرکتش در پایان بازی که به سوی سرمربی کره ای رفت واقعا جالب بود.ولی فراتر از این موارد امیدوارم با اصلاح ساختارهای اقتصادی و فنی و فرهنگی این ورزش شادی آفرین و محبوب در کشورمان در حد بالایی توسعه پیدا کند.مسایل بسیاری از جوانان پر شور ایران در قالب این ورزش جهانی قابل مطرح شدن و حل شدن هست.به ویژه حالا که به نوعی این ورزش پرطرفدار محل تلاقی تکنولوژی،اقتصاد و علوم مختلف از جمله جامعه شناسی و علم روانشناسی و ...می‌باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://denapatogh.com

سلام دوست خوبم . از وبلاگ زیبات دیدن کردم . خوشحال میشم به وبسایت ما هم سری بزنی . میتونی عضو بشی و توی انجمن و چت روم فعالیت کنی و کارت شارژ جایزه بگیری شرایطش تو سایت گفته شده راحته.منتظریم "دنا پاتوق" DenaPatogh.com

ممنونم دوست عزیز.به دنا پاتوق هم سر زدم.سایت خوبی بود.به عنوان تشکر شما رو لینک میکنم.لطفا اگه مطالب ما رو مفید دیدی وب منو به سایر دوستان معرفی کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد