یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

حل مشکل همراه بانک بانک ملی با استفاده از گوگل

شاید شما هم مثل من از کسانی باشید که دوست دارید همیشه گوشی موبایلتون به روز باشه.به ویژه اینکه از اندروید هم پشتیبانی بکنه.نرم افزارهای اندروید هم هر روز شهرت و فراگیری بیشتری پیدا می‌کنند.از جمله این نرم‌افزارها که من زیاد ازش استفاده می‌کنم.نرم افزار همراه بانک ویژه اندروید هست.همراه بانک چندتا از بانکهایی که بیشتر با اونها سر و کار دارم را روی گوشی خودم نصب کرده‌ام.از جمله بانک مسکن که اخیرا نرم افزار همراه بانکش رو نصب کرده بودم.ولی بعد از اون یه مدتی بود که همراه بانک ملی دیگه کار نمی کرد یعنی ارسال درخواست وقتی انجام می‌دادید دیگه جوابی براش نمی‌اومد.تا اینکه بعد از مدتها تصمیم گرفتم با استفاده از اینترنت و موتور جستجوی قدرتمند گوگل راه حلی براش بیابم.و البته که مثل همیشه موفق شدم ظاهرا نباید همراه بانک مسکن و همراه بانک ملی را کنار هم روی گوشی نصب کنید.چون در آنصورت دیگه همراه بانک ملی شما هم کار نمیکنه.من هم همراه بانک مسکن رو حذف کردم و مشکل حل شد.خیلی کیف کردم که تونسته بودم یک مشکل دیگه رو با اینترنت حل کنم.کم کم دارم به این نتیجه میرسم که هر مشکلی را میتوانیم از طریق اطلاعاتی که اینترنت در اختیارمان می‌گذارد حل کنیم.خب شما دوست عزیز اگه نظر دیگه دارید بیان کنید با کمال میل نظرتون رو خواهم خواند.
  پی نوشت:در مدت یک سالی که از همراه بانک ویژه اندروید چند بانک مختلف استفاده می‌کنم همراه بانک بانک انصار امکانات بیشتری نسبت به بقیه داره.همراه بانک بانک سامان و بانک پاسارگاد هم عالی هستند به ویژه اینکه شما میتونی به جای sms از GPRS برای ارسال درخواست استفاده کنی که باعث میشه سرعت کار بالاتر بره.   
نظرات 2 + ارسال نظر
فیلتر شکن پرسرعت رایگان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://vksfree.tk/

به دلیل تازه راه اندازی شدن سایت تمام فیلترشکن های پرسرعت (کریو،ساکس ، وی پی ان)به مدت یک ماه رایگان است پس همین الان اکانت یک ماهه رایگان خود ثبت کنید

http://vksfree.tk

سلام.فیلترشکن اگه برای تحقیق و کار علمی و آموزشی باشه مفیده..

رها جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

سلام رها خانم ازتون ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد