یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

نگاهی نو به وبلاگ یک دوست

دیروز فرصتی دست داد تا یک بار دیگر به وبلاگم با دیدی منتقدانه نگاه کنم.از این رو به طور کلی همه مطالبی را که در سه ماه گذشته نوشته بودم از نظر گذراندم.بعد سعی کردم پانزده مطلبی که از همه بیشتر مورد بازدید گرفته بودند را بیشتر بررسی کنم.میخواستم ببینم آیا وجه اشتراکی بین این پانزده مطلب پربیننده وجود داره یا نه؟ هدفم این بود ببینم خوانندگان وبلاگم از چه جور مطالبی خوششون میاد.نتایج جالبی هم به دست آوردم.که سعی می‌کنم.در مطالب آینده برای بهتر کردن وبلاگم ازشون استفاده کنم.راستش دوست داشتم نظرات بیشتری را از خوانندگان محترم وبلاگم داشتم.چون اینطوری بهتر میتونستم اشکالاتی که هست را برطرف کنم.اینجا جا داره که مطلبی را در مورد خودم بگم.اونم اینه که کلا من آدمی هستم که گفتگو و تبادل نظر رو خیلی دوست دارم.از انتقادی هم که از وبلاگم یا نحوه نوشتنم بشه با روی گشاده استقبال می‌کنم.البته تا همین اندازه هم که لطف میکنید و در این دریای اینترنت از وبلاگم دیدن میکنید و مطالب را میخوانید ممنونم.امیدوارم هر روز بیشتر بتونم از طریق این وبلاگ با خوانندگان بیشتری ارتباط برقرار کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد