یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

تا شقایق هست زندگی باید کرد....

امتحانات ترم تابستان امسال هم تموم شد.نتایج برام راضی کننده است.چون درس خوندن همراه کار کردن یه مقدار سخته! اما علاوه بر اینکه این امتحان آخری مصادف شد با فوت یکی از فامیلامون.خیلی تمرکزم بهم ریخت.اولش نمیخواستم توی امتحان شرکت کنم.ولی بعدش گفتم این بنده خدا که به رحمت خدا رفته،خدا بیامرزد! دیگه غم و غصه خوردن ما زیاد فایده نداره.به قول سهراب سپهری تا شقایق هست زندگی باید کرد.حالا برای اینکه دانشگاه را تموم کنم.یک ترم دیگه در سالتحصیلی جدید باید بخونم.هنوز برای اینکه ارشد چی بخونم تصمیم نگرفتم.ولی به این جمع بندی رسیدم که باید ادامه بدم.توی این چهارساله هم اگه درس نمیخوندم.واقعا افسرده میشدم.مهمترین درسی هم که در ترم آخر باید بگیرم.درس پروژه هستش.این درس چهار واحد عملی هست.از همین الان باید به فکرش باشم.درس بعدی هم که مهمه.درس کارورزیه.*** از درس و مشق که بگذریم.برای وبلاگم هم یه نقشه هایی دارم.به نظر من هر کسی توی زندگیش یه چیزایی رو بلده که میتونه اگه بخواد اونا رو به بقیه هم آموزش بده.این تجربه هایی که ما داریم.زمانی با ارزشتر میشن.که بتونیم این تجربه ها رو در اختیار افراد دیگه هم بزاریم.فکری که الان توی ذهنم هست اینه که من به کتاب و کتابخوانی علاقه دارم.کتابهای زیادی رو خوندم.به قول آقای مهدی مالکی نژاد مخترع G5 کتابها بزرگترین مشاوران ما هستند.و هر وقتی که برای ما مشکلی پیش میاد باید به کتابهامون مراجعه کنیم.و از اونها کمک بخواهیم.من هم میخوام یک وبلاگ درست کنم و توی اون درباره کتابهایی که مطالعه کردم.بگم.در مطالب بعدی درباره این موضوع بیشتر باهاتون صحبت میکنم.فعلا خداحافظ.
نظرات 2 + ارسال نظر
جکی چان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

سریعترین روش کسب درآمد آنی اینترنتی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://liikeee.mihanblog.com/

سریعترین روش کسب درآمد آنی اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»»» کسب درآمد مطمئن برای شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* دارای امکان جذب همکاره که مثل یک گنج طلاست...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت روی آدرس زیر کلیک کن...
http://liikeee.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد