یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر

رمضان ماهی است که من از زمان کودکی دوستش داشتم.همون زمانهایی که فقط یک رادیو داشتیم.و زمان سحری خوردن همیشه روشن بود.همان زمانهایی که یک همسایه داشتیم که همه بهش خاله رخساره می‌گفتیم.خدا بیامرز خاله رخساره با همسرش احمد آقا همیشه سحرهای ماه رمضان یک یک در خانه همسایه‌ها را می‌زدند تا هیچکس خواب نمونه.موقع اذان هم که میشد احمدآقا به پشت بام خونش میرفت و اذان میگفت.خیلی با صفای خاصی اذان می‌گفت طوریکه صداش الان هم تویه گوشم هست.خدا هر دوشون را بیامرزد.وقتی که این خاطرات رو توی ذهنم مرور می‌کنم و در قالب کلمات براتون بیان میکنم عصر روز سیم ماه رمضان92 هست.چند ساعت دیگه این ماه رمضان هم تمام میشه. رمضانی که شاید این روزها قدرش را کمتر می‌دانیم.ماهی که خواهی نخواهی یه خورده یاد خدا می‌افتیم.و قلبها نسبت به همدیگه کمی مهربانتر و با انصاف میشود.در اینجا عید سعید فطر را به همه شما دوستان و خوانندگان عزیز وبلاگم تبریک بگم.و اگه در مورد ماه رمضانی که گذشت خاطره جالبی داشتین توی قسمت نظرات بگین.منتظرم که نظراتتان را بخوانم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
خرید اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

ممنون از نظر شما.سر فرصت به سایت جنابعالی سر میزنم.

مریم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://hamedarham.ir

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری
من هم تازگیا وبلاگم و به وردپرس انتقال دادم و تبدیل به یک پرتال کردم که روزانه حداقل 10 تا آپدیت میکنم ، اگر دوست داری که اطلاعات جدیدی در زمینه های مختلف به دست بیاری به پرتالم بیا و نظرت و بگو و اگر هم مایل بودید پرتالم و لینک هم بکن
ممنون دوست خوبم
آدرس پرتال همه درهم :hamedarham.ir

سلام.ممنون از نظرتون.سرفرصت بهش سر میزنم.

علیرضا کوچولو پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
میشه کمکم کنید؟
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 فردا فرصت رای دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* تبریک برای کاربران بلاگ اسکای »»» کسب درآمد مطمئن شما
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز.ممنون از تبلیغ کامل شما.به کارها و درآمدهای این شکلی اعتقادی ندارم.از عمق اقتصادی لازم برخوردار نیست.اوناییکه هم استفاده کردن نتیجه خاصی ازش نگرفتن.یه جور بیراهه رفتن هست.این وبلاگ دربردارنده نظرات شخصی من در موضوعاتی هست که به آن علاقه دارم.و دوست دارم قدمی باشد برای تقویت فرهنگ مردمی و اصیل ایران.قدمی باشد بر تقویت تفکر انتقادی که دانش آموزان و دانشجویان حال حاضر ایران کمی در این موضوعات ضعف دارند.کسب درامد بازاریابی اینترنتی اصولی دارد که باید رعایت شود....

غفور جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ http://software24.blogfa.com/

عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک باشه.امید دارم قلبتان همیشه به شادی بتپد.

دادو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://dado23.blogsky.com

سلام
عیدتان مبارک باشد
امیدوارم از این ماه بهره ی کافی برده باشید

عید سعید فطر بر شما هم مبارک باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد