یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک لطیفه با مزه

خیلی وقت بود دوست داشتم از انگلیسی بلد بودنم برای پربار کردن وبلاگم استفاده کنم.تا اینکه بالاخره امروز موفق شدم سایتی رو با کمک گوگل پیدا کنم که پر از لطیفه‌های با مزه بود و تعدادی داستان کوتاه و جذاب داشت که سعی میکنم چندتا از اونا رو برای وبلاگم ترجمه کنم.چیزی که برام خیلی جالب بود اینه که لطیفه‌ها و داستانهای کوتاه این سایت انگلیسی زبان، در عین اینکه بسیار اخلاقی هست لطیفه‌هاش واقعا آدم رو میخندونه.لطیفه‌ای ،که براتون میخوام بگم از همین سایت هست.خب برم سراغ این لطیفه بامزه.دوتا کارمند به نامهای جان و صوفی داشتند با همدیگه صحبت می‌کردند صوفی رو به جان میکنه و میگه من بلدم چه طوری از رییس به راحتی یک روز رو مرخصی بگیرم.جان میگه خب چطوری این کار رو انجام میدی؟صوفی میگه کاری نداره.بشین و تماشا کن.سپس شروع میکنه از قلابی که به سقف اتاق نصب شده بود،خودشو آویزون میکنه! در همین وقت رییس از راه میرسه و با تعجب میگه: صوفی!این چه کاریه انجام میدی؟چرا از سقف آویزون شدی؟ صوفی با دیدن رییس شروع میکنه به تکرار این جمله: من یک لامپ هستم.احساس میکنم من یک لامپ هستم....رییس به صوفی میگه: فکر میکنم این باید به خاطر کار زیاد باشه! تو اصلا حالت خوب نیست.و نیاز به استراحت داری.پس به خونه برو و امروز رو استراحت کن.صوفی که منتظر این حرف بود از اتاق خارج میشه و میخواد که به خونه بره.با دیدن این صحنه جان هم دنبال صوفی راه میفنه و میخواهد محل کارشو ترک کنه.که رییس از پشت سر صداش میکنه.و بهش میگه تو دیگه کجا میری؟ جان با خونسردی میگه: من هم باید برم چون نمیتونم تو تاریکی کار کنم.


 اما لطیفه دوم این جوری شروع میشه که یک پسربچه از مادرش میپرسه: مامان چرا بعضی از موهای شما سفید شده؟ مادر که سعی میکرد از این فرصت به دست اومده برای تربیت فرزندش نهایت استفاده رو ببره جواب میده: سفید شدن بعضی از موهای من به خاطر کارایی که تو انجام میدی.هر وقت تو یه کار بدی انجام میدی،یکی از موهای من سفید میشه. پسره با معصومیت خاصی میگه : حالا فهمیدم چرا همه موهای سر مادربزرگ سفیده!

نظرات 5 + ارسال نظر
Ali دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ http://funday.orq.ir

سلام دوست عزیز من آدرس وبلاگ شما را در وبلاگ خودم قرار دادم شما هم آدرس وبلاگ من را در وبلاگ خودتان قرار دهید. (با تشکر)

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی
-----------------------------------------------------
* راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای کسب درآمد ...
* نگران سرمایه اولیه نباشید ، رایگانه رایگانه...
* دوست دارید دوبرابر بازدید وبلاگتان پول دریافت کنید ...
* مثلا : 2000 بازدید کننده در روز»»»» 40000 ریال درآمد...
* ایجاد وبلاگ رایگان روی سایت (کسب در آمد از گوگل برای اولین بار در ایران)
* در وبلاگ ایجاد کرده روی سایت مطلب ارسال کنید و از تک تک ارسالی ها از سایت دریافتی داشته باشید...
* فراتر از آنچه تصورش را می کنید...
* از بازدید کننده های وبلاگهای خودتان هم کسب درآمد کنید حتی یک نفر ...
* دوست داری عضوش بشی ؟ پس سریعتر روی آدرس زیر کلیک کن...
http://kasbdaramad2450.mihanblog.com/

کسب درآمد خوبه.ولی جوری که عملی باشه و با اصول فرهنگی جامعه ما همخونی داشته باشه.نه اینکه با راههای صرفا سطحی و غیر کارآمد به خود و اقتصاد جامعه ضربه بزنیم.

زهرا جون سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ http://images2013.blogsky.com/

هههههههههه:دی
باحال بود.

خوشحالم که خوشتون اومده.

Ali سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ http://funday.blogsky.com

سلام دوست عزیز چت روم وبلاگ من افتتاح شد هم اکنون می توانید با مراجعه به وبلاگ و کلیک بر روی لینک آن وارد چت روم شوید. (با تشکر)

ممنون علی اقا که اطلاع دادین.

دادو چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ http://dado23.blogsky.com

ممنون از درج لطیفه های آموزنده و شیرین تان ...

سعی کردم در این وقت کمی که داشتم چندتا لطیفه از سایت‌های انگلیسی ترجمه کنم.خوشحالم که تونسته لحظات خوبی براتون ایجاد بکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد