یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

موسیقی موتزارت و اندیشه رضا داوری اردکانی

نمیدونم شما موسیقی دوست دارید یا نه؟اگه جوابتون مثبت هست به چه نوع موسیقی علاقه دارید؟الان که این مطلب را می‌نویسم.دارم موسیقی گوش میدم.یک سری آهنگ بیکلام بود که از دوستم علیرضا گرفته‌ام.قطعاتی از موتزارت را گوش میکنم که خیلی آرامش بخش هست بعد از یک روز کاری خسته کننده واقعا می چسبه! به طوری که تمرکز رو به ذهنم برگردوند.این آقای موتزارت توی موسیقی الحق که نابغه بودن .چندتا از قطعاتی که نواخته خیلی محشره!به ویژه توی این ماه رمضونی و بعد از افطار حس خوبی بهم میده.من معمولا خیلی کم وقت میکنم موسیقی گوش بدم.زیادم به صورت تخصصی موسیقی را دنبال نمیکنم.ولی به طور کلی موسیقی بیکلام را خیلی دوست دارم.چندتا خواننده هم هستن که آهنگ‌هاشون رو بیشتر گوش میدم.مثل زنده یاد محمد نوری.یا حسین زمان و علی تفرشی.که ویژگی مشترک همه اونها اینه که یک سرزندگی و آرامشی در لابه لای کارهاشون هست که حس قشنگی ایجاد میکنه.توی این چند روز اخیر که به خاطر ماه مبارک رمضان بعدازظهرها اوقات فراغت خوبی دارم.و اغلب خونه هستم.سعی کردم روی مطالعه مقالاتی از فیلسوف فرهنگ ؛رضا داوری اردکانی تمرکز کنم.البته همه این مقالات رو از پورتال علوم انسانی دانلود میکنم.این پورتال علوم انسانی منابع خوبی رو به صورت PDFفراهم کرده که واقعا توصیه میکنم که بهش سر بزنید.که البته بعد از اینکه مطالعه و تحقیقم راجع فیلسوف معاصر کشورمان جناب رضا داوری اردکانی کامل شد.خلاصه وار و به طور ساده، گزیده‌ای از اون رو در پست های بعدی میارم.تا شاید مورد استفاده دوستان عزیز و خوانندگان وبلاگ قرارگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد