یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

خولیو ولاسکو به نوجوانان کوبا در هاوانا درس والیبال داد

من این مربیانی که از خارج کشور برای آموزش و هدایت تیمهای مختلف ورزشی به ایران میایند،خیلی با دقت زیر نظر می‌گیرم چون دوست دارم راجع به روش کارشون بیشتر شناخت پیدا کنم.یکی از این موارد سرمربی ستاره و پرافتخار تیم ملی والیبال ایران؛آقای ولاسکو هست.امروز در خبرها دیدم که تعدادی از نوجوانان کوبایی و دوستدار والیبال پس از پایان تمرین تیم ملی والیبال در هاوانا(محل برگزاری دیدار ایران و کوبا در لیگ جهانی والیبال)پیش خولیو ولاسکو میروند و ازش میخواهند که به بازی والیبال اونها نگاه کنه.سپس اونها درخواست توپ می‌کنند و شروع می‌کنند .خولیو ولاسکو به گرمی از درخواست نوجوانان کوبایی استقبال میکنه و چند دقیقه‌ای رو به آموزش اونها می‌پردازد.اشتیاق خولیو ولاسکو در آموزش بچه های کوبایی باعث شده بود اعضای تیم ملی والیبال ایران چند دقیقه‌ای خیره به نحوه برخورد گرم و مشتاقانه ولاسکو نگاه کنند.این روحیه ورزشی و روحیه اجتماعی را من قبل از این در رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال یعنی کارلوس کیروش هم دیده‌ام.
نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

باید سایتتون رو ببینم.

هیلدا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ http://successgirl7.blogsky.com

آدم ولاسکو رو میبینه حال میکنه
والاااااااااااااااااااااااا
....................
دوست دارم همدیگه رو لینک کنیم
شما چطور؟

سلام.ممنونم از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد