یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

انگیزه بالای شاگردان خولیو ولاسکو در برابر ایتالیای صدرنشین

جمعه هفتم تیرماه ؛ تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی والیبال به مصاف ایتالیا می‌رود.شاید ایتالیا به راحتی بتونه این بازی رو سه گیمه بکنه و یک برد راحت به دست بیاره.اما از نگاهی دیگر مراجعه به سابقه بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی والیبال؛هنوز ما رو نسبت به شاگردان خولیو ولاسکو امیدوار نگه میداره.ایرانی ها در دوبازی قبل در برابر ایتالیای پرستاره توانسته‌اند حسابی خودی نشون بدند. و در هر دو بازی، ایتالیایی ها به سختی و با نتایج نزدیک تونستن ایران رو شکست بدن.ولاسکو که به شاگرداش همیشه توصیه میکنه که تا امتیاز آخر بجنگند.در مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی والیبال گفته: "ما در لیگ جهانی چیزهای زیادی یادگرفته‌ایم.و حالا می‌خواهیم زندگی را بر دیگر تیم برتر اروپایی سخت کنیم." .  من خودم برای دیدن این بازی لحظه شماری میکنم.تا بازیکنان پر انرژی و با انگیزه ایران رو در برابر ایتالیای پر ادعا ببینم.من هم حرف فرهاد ظریف رو قبول دارم.که باید برای برد و پیروزی به زمین برویم و بکوشیم بدون توجه به مسایل دیگر از بازی خوب خودمان لذت ببریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد