یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

هدف بزرگ من : ایجاد وبلاگی پربازدید،پرمحتوا و اجتماعی


راستش رو بخواهید همیشه دلم میخواد که وبلاگم بتونه موفق باشه.بتونه افراد مختلف با افکار متفاوت رو در کنار هم جمع بکنه.دوست دارم این وبلاگ به اجتماعی ترین و دوست داشتنی ترین وبلاگ جوانان ایرونی تبدیل بشه.راستش رو بخواهید هدفم اینه که این وبلاگم رو به پربازدیدترین و پرمخاطبترین وبلاگ جوونای ایرونی تبدیل کنم.البته این یک مقدار کار سختیه.خودمم قبول دارم.ولی میخواهم برای رسیدن به این هدفم و کاملا برنامه ریزی شده تمام تلاشم رو انجام بدم.همه توانم رو به کار میگیرم تا بتوانم در وبلاگم از امید و شادی حرف بزنم رسیدن به موفقیت و پیروزی در زندگی و مثبت اندیشیدن سرلوحه من خواهد بود.و خواهم گفت که در سایه درست اندیشیدن و رعایت ادب و احترام میتوانیم بهتر زندگی کنیم.سریعتر به اهدافمان برسیم.و با محبت و مهربانی بذرهای فرهنگ موفقیت و پیروزی را در جامعه بکاریم.خب قدم های اول را با انتخاب نام وبلاگ و قالب بهاری آن برداشته‌ام .امیدوارم خدای مهربان در این راه کمکم کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد