یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

معرفی دو سایت کاملا مفید


در اینجا دوست دارم دو سایت بسیار مفید را به شما معرفی کنم.اولین سایت مربوط هست به آقای مهدی مالکی .همه آقای مالکی را با جعبه جی 5 می‌شناسند.سایت ایشانwww.g5line.ir نام دارد .من مدتهاست که با سایت ایشان آشنایی دارم. مطالب سایت جی 5 لاین در زمینه موفقیت می‌باشد.دو بخش پرسش و باسخ و داستان صوتی را واقعا دوست دارم.و بارها از آنها استفاده کرده‌ام .  سایت دیگر مربوط به آقای ژان بقوسیان می‌باشد.ایشان مترجم و نویسنده کتابهایی در زمینه بهبود شخصی و بازاریابی می‌باشند.قلم ایشان بسیار شیواست .و من همیشه ازخواندن مطالب ایشان لذت برده ام.آدرس سایت ایشانwww.modiresabz.com است.اگر دنبال یک سایت مفید در زمینه بازاریابی و بهبود شخصی هستید حتما سری به سایت مدیر سبز بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد