یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

یک دوست

یادداشتها و اندیشه ها و خاطرات یک جوان ایرانی

هدف از ایجاد این وبلاگ


این وبلاگ شخصی من هست.و دوست دارم در آن درباره موفقیت صحبت کنم .قوانین موفقیت را به زبان ساده بیان کنم.البته همیشه سعی می‌کنم به موضوع موفقیت از دیدی واقع گرایانه نگاه کنم.به نظرم در جامعه ما بیش از هر چیز نیاز هست تا طرز فکر موفقیت آمیز را پرورش بدهیم.این چیزی هست که سالهای زیادی خانواده‌های ما را  عقب نگه داشته است.و با وجود هزینه های فراوان نتایج به دست آمده نشانی از پیشرفت و ترقی را برای جامعه ما در بر نداشته است.سوالی که مطرح می‌شود این است که واقعا اشکال در کجاست.دلیل ضعف های فراوان ما در زمینه های فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و ورزشی و... چیست؟چرا جامعه ما جامعه مترقی و پیشرفته محسوب نمی‌شود؟دلیل این همه اختلافات خانوادگی،اجتماعی،فرهنگی و حتی سیاسی را در کجا میتوان جست؟این سوالات و برخی سوالاتی از این قبیل دغدغه اصلی من برای نوشتن این وبلاگ می‌باشد.امیدوارم که در این زمینه با کمک شما دوستان موفق باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
جستجو گر یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

موفق باشی

خیلی ممنون.

fars جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://fars.vxc.ir

98652365118آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد